Päivitetty kasvomaskisuositus

28.10.2020

Kasvomaskien käyttöä edellytetään kaikissa liikuntatiloissamme

Kaupungit päivittivät ohjeistuksiaan ja edellyttävät 2.11.2020 alkaen kaikilta 15 vuotta täyttäneiltä kasvomaskin käyttöä kaikissa VVS:n sisäliikuntatiloissa. Kasvomaskia tulee käyttää muulloin kuin liikuntasuorituksen aikana. Tämä ohjeistus pätee koko Vantaan Voimisteluseuran toimintaan.

Edellytämme kasvomaskin käyttöä kaikilla seuramme liikuntapaikoilla.

Tiivistetty VVS koronaohjeistus:

• 15 vuotta täyttäneet jäsenet, ohjaajat, valmentajat ja vanhemmat/huoltajat käyttävät kasvomaskia aina liikuntapaikoille tullessa ja lähtiessä
    • liikuntasuorituksen aikana maskia ei tarvitse käyttää
    • Kasvomaskin käyttöä ei edellytetä henkilöiltä, jotka eivät terveydentilansa vuoksi voi maskia käyttää.
  • Tunneille/ryhmän toimintaan ei saa osallistua sairaana
  • Noudatetaan treeniaikoja säntillisesti
  • Tunneilla liikutaan turvavälein ja ryhmäkokoja on rajoitettu
  • Huoltajat eivät saa tulla harjoitustiloihin, eivätkä oleskella liikuntatiloissa harjoitusten aikana.
  • Huolehditaan yhdessä hyvästä käsihygieniasta

Näillä tärkeillä turvatoimilla luomme meille yhteiset puitteet, jotka mahdollistavat sen, että voimme liikkua ja olla yhdessä turvallisesti, rennosti ja isolla ilolla. Ilo on kaiken ytimessä juuri nyt, siitä pidämme kiinni. Keskitytään tekemään niitä juttuja, mistä tulee hyvä olo ja sielu nauttii.

#MeidänVVS - Yhteisö, johon kuulun.

Kiitos kun välität, niin mekin!
Pysytään terveinä ja pidetään yhdessä toisistamme huolta!

LUE koko turvallisuusohjeistuksemme täältä.