Kevään ilmoittautuminen ja harrastekausi

25.11.2022

Kevään 2023 harrastekausi

Kevätkautemme pyörähtää käyntiin joulutauon jälkeen 9.1.2023. Kevätkauden lukujärjestys pysyy lähes samana kuin syksyllä.

Ilmoitamme kaikki syyskauden harrastajat (lapset ja nuoret) automaattisesti kevätkaudelle samaan ryhmään, jossa he ovat harrastaneet syksyllä. Ilmoittautumiset tehdään viikkojen 47 ja 48 aikana ja tästä tulee sähköposti-ilmoitus ja lasku.

Mikäli ET halua jatkaa ryhmässä, tulee paikka perua kirjallisesti lähettämällä sähköpostiviesti: toimisto@vantaanvoimisteluseura.fi . Peruminen tulee tehdä 5.12.2022 mennessä, muutoin harrastaja on sitoutunut maksamaan kevätkauden harrastemaksun kokonaisuudessaan.

Lasten syyskausi jatkuu 11.12. asti ja aikuisten syyskausi jatkuu 18.12. asti.

Aikuisia ei siirretä automaattisesti kevätkaudelle 2023, vaan aikuisten ilmoittautumisesta on tulossa lisätietoa tarkemmin ensi viikolla. Olemme saaneet myClubin kanssa kehitettyä aikuisten järjestelmää paremmaksi, ja uskomme järjestelmän toimivan sujuvammin.

Uusien jäsenten ja ryhmien ilmoittautuminen aukeaa torstaina 8.12. klo 12!

Tervetuloa mukaan liikkumaan iloiseen ja vastuulliseen seuraan!