Minä ja VVS: Johanna

7.11.2019

Yhteisöllisyys on meille tärkeä arvo ja yksi strateginen painopisteemme. Meidän VVS on urheiluseura kaikille; vauvasta vaariin! Haluamme liikuttaa sekä luoda elämyksiä ja positiivisia hetkiä niin arkeen kuin juhlaan. Meitä on jo yli 2500, joten tarinoita riittää jaettavaksi. Tämän vuoksi nyt syksyllä 2019 käynnistimme kampanjan; Minä ja VVS, jossa haluamme nostaa ja tuoda esille Meidän seuran jäsenistöä ja harrastajia.

Johanna Huikon kaksi tytärtä harrastavat kilpa-aerobiccia ja treeniaja Johanna hyödyntää omaan liikkumiseen ja kuntoiluun.

"Olen Johanna kahden kilpa-aerobiccarin, Olivian ja Alinan äiti.

Tytöt treenaavat yhteensä n. 10 kertaa viikossa ja sen lisäksi Olivia valmentaa nuorempia voimistelijoita. Vaikka osan matkoista he kulkevatkin itsenäisesti tai kimppakyydeillä, tulee treenikuskauksia viikossa melkoinen määrä. Vuosi sitten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa pitää taas aktiivisemmin huolta omastakin kunnostani. Omaa vapaa-aikaa on kolmen kilpaurheilua harrastavan lapsen perheessä vähän, joten VVS:n sali  on mitä mainioin ratkaisu tähän ongelmaan. Kun salille on lähdettävä joka tapauksessa viemään tyttöjä, tulee helpommin mentyä myös itse treenaamaan. Ja jos yksin salilla puurtaminen joskus kyllästyttää, on siellä mahdollisuus osallistua myös yhteiseen circuit-treeniin tai YogaFlow:hun. Välillä hyödynnän lisäksi Silvolan mainioita lenkkimaastoja.

Kiva-sali on "matalan kynnyksen" sali, jonne oli helppo lähteä tämmöisen tavallisen "ei-himourheilijankin" mukaan. Suosittelen lämpimästi kaikille - aluksi vaikka testaamaan ilmaisia kokeilukertoja!"

Mikäli SINÄ haluat Johannan tavoin hyödyntää lasten harrastushetken omaa hyvinvointia ja terveyttä kohottamalla - TULE TUTUSTUMAAN KivaSaliin