Toiminnanjohtajan kesätervehdys

29.6.2021

Lämmin ja aurinkoinen kesäkuu lähenee loppuaan ja kesäkuun viimeiset aikuisten ulkojumpat jumpattiin helteisissä tunnelmissa Vetokankaalla juhannusviikolla. Samaan aikaan kilpa-aerobiccarit ja joukkuevoimistelun edustusjoukkueemme, Team Vantaa leireili Temppiksellä hikisissä tunnelmissa syksyn 2021 koti MM-kisat mielessä. Nyt on kuitenkin tullut ansaitusti kesäloman aika niin kuntoliikkujille, huippu-urheilijoille kuin kaikille voimistelijoille ja seuratoimijoille. Heinäkuun ajaksi VVS toimistommekin taas hiljenee.

Kulunut vuosi osoitti meille jälleen, ettei mikään ole niin pysyvää kuin muutos. Nyt on kesä, lomat ja hiljalleen avautuva maailma edessä. Kesällä saimme jo hieman maistiaisia yhdessä jumppaamisesta, ja syksy on toiminnassamme varmasti vielä siirtymäaikaa - osa haluaa jumpata vielä ruutujen äärellä, osa jumppaa mielellään ulkona ja osa mielii jo sisäjumpille. Onneksi saamme pitää kaikki vaihtoehdot teille avoinna ja jotta voisimme tarjota kaikki haluamamme tunnit ja kurssit teille syksylläkin, niin pyrimme mukautumaan olosuhteisiin, sekä luomaan käytännöt, jotka pitävät toimintamme avoimena kaikille.

Kiitos, että olette pysyneet matkassamme mukana, vaikka muutoksia on tullut ja mennyt. Seurakenttä on joutunut koetukselle, mutta kaikesta on selvitty, ja usko tulevaan on vahva. Olemme tavoitteellinen, rohkea, hyväntuulinen ja vastuullinen. Seisomme arvojemme takana ja haluamme jokaisen jäsenemme tuntevan sen. Olemme yhteisö, johon kuulun.

VVS juhlii syksyllä isosti 45-vuotista taivaltaan, joka huipentuu 11.12.2021 45v-Gaalaan Energia areenalla. Samaan aikaa VVS on mukana Myyrmäen uudessa liikuntahallihankkeessa, jonka on tarkoitus valmistua syksyllä 2022, eli isoja, hienoja juttuja ja suunnitelmia tulossa.

Nyt on kuitenkin aika antaa kesän lämmittää kehoa, mieltä ja solahtaa lempeämpään tunnelmaan. On aika lomailla ja päästää hetkeksi irti. Syksyllä taas mennään energiat tapissa ja mieli pullollaan ideoita kohti tulevaa. Edetään tunnustelevin askelin, uskalletaan tuntea ja olla just niin, kuin itselle hyvältä tuntuu. Luotetaan tulevaan!

Liikunnallista ja rentouttavaa kesää, tavataan syksyllä!

Anu Kuusela