VVS ja Padel Vantaa yhteistyöhön

29.12.2020

Vantaan Voimisteluseura ja Padel Vantaa ovat solmineet yhteistyön tavoitteenaan yhdistää voimansa ihmisten hyvinvoinnin, urheilun ja liikunnan edistämiseksi Länsi-Vantaalla. Padel Vantaa on Kaivokselassa (Vetotie 3), aivan VVS Temppiksen naapurissa, sijaitseva padel-keskus.

VVS ja Padel Vantaa lähtevät rakentamaan uudenlaista yhteistyötä ja täkeimpänä tavoitteenaan saada lisää ihmisiä liikkumaan ja mukaan sekä voimistelun että padelin pariin. Padel on kasvattanut valtavasti suosiotaan ja uusia kenttiä nousee vauhdilla ympäri Suomen. Padel Vantaakin laajentaa toimintaansa entisestään helmikuussa.

Anu Kuusela ja Mikko Murtomäki ovat iloisia käynnistyneestä yhteistyöstä.

”On hienoa käynnistää yhteistyö yli lajirajojen, yhdistää voimat ja jakaa osaamista. Odotamme yhteistyöstä menestyksekästä ja pitkäjänteistä. Padel on valtavassa nosteessa tällä hetkellä, eikä suotta. Se on matalankynnyksen mukaansatempaava laji, johon pääsee helposti mukaan ja sopii kaiken ikäisille, tasoisille ja sitä voi pelata vaikka koko perhe yhdessä. Padel Vantaa sijaitsee Temppiksen vieressä, joten on siten oiva lisäetu n. 3000 jäsenellemme.”, iloitsee VVS:n toiminnanjohtaja Anu Kuusela.

Tällä hetkellä Padel Vantaan tiloissa on kaksi kilpatason kenttää ja yksi singlekenttä. Huippuluokan sisäpelikentät on kilpamitoin varustettu ja nelinpelikentillä on hulppeat 10 metriä pelikorkeutta. Helmikuussa toiminta laajenee ja samaan kiinteistöön tulee kolme täysimittaista ja kaksi singlekenttää lisää. Laajennuksen myötä aukeaa huomattavasti enemmän mahdollisuuksia järjestää organisoituja palveluita sekä kehittää toimintaa kaikkia asiakkaitamme varten.

Toiminnanjohtaja Mikko Murtomäki on innoissaan uudesta yhteistyöstä ja näkee siinä paljon mahdollisuuksia.

Olemme koko Padel Vantaan poppoon kanssa äärimmäisen innoissamme uudesta yhteistyökuviosta Vantaan Voimisteluseuran kanssa ja lähdemmekin rakentamaan pitkäjänteistä kumppanuutta raikkain tulevaisuuden suunnitelmin! Tavoitteenamme on kehittää Vantaan alueen liikunta- ja hyvinvointipalveluita sekä saada ihmiset liikkumaan, liikkumaan ja vielä kerran liikkumaan!

Pystymme varmasti luotettavalla ja avoimella yhteistyöllä rakentamaan Vantaalla jotain hienoa, jossa voimistelu sekä padel kulkevat käsi kädessä! Urheilu on kuitenkin urheilua ja rajat lajien ympäriltä pitää hajottaa ja mikä sen hienompaa kuin yhdistää yksi historian ikonisimmista lajeista, voimistelu supersuosioon nousseen padelin kanssa! ”, Mikko kommentoi.

Yhteistyöhön sisältyy markkinointipanostusten lisäksi etuja seuran jäsenistölle, tapahtumia/tiloja, viestinnällistä yhteistyötä, verkostoitumista sekä molemminpuolista näkyvyyttä.

Tutustu Padel Vantaan tarjoamaan VVS jäsenetuun Cardusta (VVS:n mobiili jäsenkortti).

Padel Vantaa