Aikuiset

Ilmoittautuminen tunneille alkaa MyClubissa ma 11.12. klo 12.00.

Kevät 2024 8.1.-12.5. (18 viikkoa)

VVS tarjoaa aikuisille laajan ryhmäliikuntatarjonnan; mm. tanssia, kehonhuoltoa, kuntojumppaa, joogaa, senioriliikuntaa.

Lisäksi tarjoamme monipuolisesti kursseja ja lajitunteja (mm. Joogaa, akrobatiaa, tanssillista voimistelua, aikuisten aerobicia.)

Kun ilmoittaudut jumppakaudelle (syksy/kevät), tulee sinun samalla ostaa haluamasi jumppakortti. Jumppakortin saat siis ostettua ilmoittautumisen yhteydessä, sitä ei tarvitse ostaa etukäteen.

Lataahan MyClub apin, jonka kautta pääset tarkastelemaan ja varaamaan tunteja! Tuntien varaaminen on pakollista. Mahdolliset tuntimuutokset näkyvät MyClub-sovelluksessa.

Näin ilmoittaudut mukaan:

1. Pääset ilmoittautumaan aikuisten kevätkaudelle 11.12. klo 12.00 alkaen linkistä: ilmoittautuminen⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
  2. Valitse ILMOITTAUDU
  3. Ilmoittautumisen yhteydessä pitää heti hankkia haluamansa jumppatuote (esim. Rajaton, kertakortit)
  4. Tämän jälkeen pääsee ilmoittautumaan kaudelle sekä haluamilleen kevään tunneille. Muista ilmoittautua erikseen jokaiselle tunnille (tapahtumaan), joihin haluat osallistua
  5. Iloisia jumppahetkiä!

Vantaan Kaupungin yhteistyökursseihin ilmoittautumisohjeet:

• Valitse yhteistyöjumppien oma tuote (nimetty tunnin nimellä)
  • Valitse lisäksi pakollinen tuote "Kaupungin yhteistyöjumpat jäsen"