Matalan kynnyksen tunnit

IKILIIKE tuolijumppa
Ikiliike tuolijumppa on tarkoitettu ikääntyville ja /tai kuntoutuville naisille ja miehille, joille seuran perinteiset salijumpat eivät ehkä enää sovi. Tuolijumppa parantaa lihaskuntoa tehokkaasti ja turvallisesti. Tasapainon ja liikkuvuuden harjoittaminen on huomioitu tunnin sisällössä. Venyttelyäkään ei ole unohdettu. Liikkeitä rytmittää musiikki ja jokainen voi tehdä liikkeet oman kuntonsa mukaan. Suurin osa tunnista tehdään tuolilla istuen, jonkin verran myös seisten tehtäviä liikkeitä, joissa voidaan pitää tukea tuolista. 

Tunti on ilmainen ja se toteutetaan yhteistyössä Myyrmäen Eläkkeensaajat ry:n kanssa.

Miesten kuntosähly
Oma peliryhmä miehille. Tämä ryhmä toimii itsenäisesti, ilman ohjaajaa.

Kuntojumppa 
Perusjumppa, joka on helppoa, mutta hauskaa ja tehokasta. Sisältää askellusta sekä monipuolisen lihaskunto-osuuden. Todellinen joka jumpparin jumppa, joka on tehoiltaan keskiraskas ja koreografisesti helppo. Maanantai-illan jumpassa on lisäksi 30 minuutin venyttelyt. 

Kuntosalicircuit
Kuntosalicircuit on kuntosalilla tapahtuva ohjattu kiertoharjoittelu, jonka alussa ohjaaja opastaa osallistujat kuntosalilaitteiden turvalliseen käyttöön. Tunti kehittää aerobista kuntoa sekä lihaskestävyyttä ja se sopii jokaiselle. Tunnin haastavuuden ja laitteissa käytettävät vastukset päätät sinä itse!  Keskiviikkoaamupäivän circuit on suunnattu erityisesti eläkeikäisille.

Ohjattu kuntosali
Ryhmässä tutustutaan kuntosalilaitteisiin ja -liikkeisiin turvallisesti ohjaajan avustuksella. Harjoittelu tapahtuu ryhmässä fysioterapeutti-ohjaajan ohjeiden mukaan. Ryhmään tulee ilmoittautua seuran ilmoittautumisjärjestelmässä.

Reisi-vatsa-pakara-kiinteytys
Tehokas tunti, joka sisältää reippaan alkulämmittelysarjan, erityisesti reisi-, pakara- ja vatsalihaksia kiinteyttävää voimaharjoittelua ja loppuvenyttelyt. Tunti voi sisältää hyppyjä ja tunnilla voidaan käyttää painoja tai muita liikuntavälineitä tehostamaan harjoittelua. Jumppaklassikko.

Ryhtijumppa

Hypytön, koko kehoa mukavasti liikuttava tunti. Herätellään erityisesti selkää ja vahvistetaan koko kehoa. Tunti sisältää myös kunnon venyttelyt.

Seniorijumppa
Ikäihmisille suunnattu ryhmäliikuntatunti, joka ylläpitää ja kehittää kuntoa sekä toimintakykyä. Tunnilla harjoitetaan voimaa, koordinaatiota ja tasapainoa mukaansatempaavan musiikin tahdissa kehonhuoltoa unohtamatta.