Syke-tunnit

HIIT'45

High Intensity Interval Training eli korkean intensiteetin intervalliharjoittelu. Hikinen 45 minuuttinen, jossa jokainen pääsee kokeilemaan omia rajojaan. Tehokkaita, perinteisiä koko kehon liikkeitä sisältävä tunti, jossa kamppaillaan kelloa vastaan. Syke nousee erittäin korkealle, lihakset hapottavat ja keskivartalo tuntuu hyytelöltä. Todellinen tehopaukku!

Miesten kuntosähly

Oma peliryhmä miehille. Tämä ryhmä toimii itsenäisesti, ilman joka viikkoista ohjaajaa.

Rasvanpoltto - UUTUUS

Tehokas, raskas/keskiraskas uutuustunti, jolla kehitetään sekä aerobista kuntoa että voimaominaisuuksia. Syke nousee ja pakaroita polttaa! Intervallihenkinen tunti, jossa kunto nousee!

Reisi-vatsa-pakara-kiinteytys

Tehokas ja vauhdikas tunti, joka sisältää reippaan alkulämmittelysarjan, erityisesti reisi-, pakara- ja vatsalihaksia kiinteyttävää voimaharjoittelua ja loppuvenyttelyt. Tunti voi sisältää hyppyjä ja tunnilla voidaan käyttää painoja tai muita liikuntavälineitä tehostamaan harjoittelua. Jumppaklassikko.

Ryhtijumppa

Hypytön, koko kehoa mukavasti liikuttava tunti. Herätellään erityisesti selkää ja vahvistetaan koko kehoa. Tunti sisältää myös kunnon venyttelyt.