Tehotreeni

Body Boost - UUTUUS
Sunnuntai-illan uutuustunti on monipuolinen syke- ja lihaskuntotreeniä yhdistävä hikitunti. 60 minuutin treenin jälkeen 30 minuutin venyttelyt.

HIIT
High Intensity Interval Training eli korkean intensiteetin intervalliharjoittelu. Hikinen 30 minuuttinen, jossa jokainen pääsee kokeilemaan omia rajojaan. Tehokkaita, perinteisiä koko kehon liikkeitä sisältävä tunti, jossa kamppaillaan kelloa vastaan. Syke nousee erittäin korkealle, lihakset hapottavat ja keskivartalo tuntuu hyytelöltä. Todellinen tehopaukku!

Hikijumppa
Monipuolinen perusjumppa, jossa sykkeennostot, lihaskunto, koordinaatio- ja tasapainoharjoitteet vuorottelevat. Vaihteleva musiikki siivittää treeniä. 60 minuutin treenin jälkeen 30 minuutin venyttelyt. Tältä tunnilta lähdet hikisenä ja rentoutuneena viikonlopun viettoon.

Kahvakuula
Kahvakuulailu sopii monen kuntoiselle ja ikäiselle liikkujalle, miehille ja naisille. Tunnilla tehdään kahvakuulan kanssa vaihtelevia harjoitteita, jotka parantavat lihaskuntoa, vahvistaen erityisesti keskivartaloa. Tällä tunnilla kroppa saa kokonaisvaltaisen ja monipuolisen treenin, joka kehittää myös kehonhallintaa ja koordinaatiota. Tunnin raskautta pystyy säätelemään itse, kahvakuulan painon ja treenitahdin mukaan. Mukaan tunneille tarvitset oman kahvakuulan (suositus naisilla 6-12kg ja miehillä 8-16kg) sekä jumppamaton. 

Piukat Pakarat - UUTUUS
Tehokas ja polttava 45 minuuttinen lihaskuntotreeni. Treenissä keskitytään reisi-pakaraseudun vahvistamiseen ja muokkaamiseen. Välineenä käytetään kummaria. Ohjaajalla on kummareita mukana, varmistat tunnille mahtumisesi ottamalla mukaan oman kummarin!

Rasvanpoltto 
Tehokas, raskas/keskiraskas uutuustunti, jolla kehitetään sekä aerobista kuntoa että voimaominaisuuksia. Syke nousee ja pakaroita polttaa! Intervallihenkinen tunti, jossa kunto nousee!

Toiminnallinen treeni
Toiminnallinen harjoittelu on monipuolista lihaskuntoharjoittelua, joka kehittää voimaa, koordinaatiota ja kehonhallintaa. Tunnilla liikkeitä tehdään toistomäärien tai ajan mukaan, ei musiikin tahdissa. Tunti on kohdistettu eläkeikäisille, mutta se ei vähennä treenin tehokkuutta. Tunnilla nostetaan myös sykettä monipuolisten lihaskuntoharjoitteiden lomassa. Tunti sopii erinomaisesti myös miehille!