Maksu- ja peruutusehdot

Tutustuthan harrastamisen maksuihin ja maksu- ja peruutusehtoihin huolellisesti ennen ilmoittautumista. Ilmoittautuessaan liikuntaryhmään harrastaja/alaikäisen harrastajan huoltaja hyväksyy ryhmän toiminnasta hänelle aiheutuvat laskut ja seuran maksu- ja peruutusehdot. Muodostuvat maksut ovat perintätoimikelpoisia.

Harrastajalle muodostuvat laskut löytyvät omasta myClub -palvelusta. Laskut on mahdollista maksaa laskun yhteydessä olevan linkin kautta omassa verkkopankissa tai voit tehdä e-laskusopimuksen omassa verkkopankissasi.

Harrastamisesta muodostuvat maksut

Jäsenmaksu

Jokaisen seurassamme liikkuvan harrastajan tulee olla yhdistyksemme jäsen. Vantaan Voimisteluseuran toimintavuosi on 1.8.-31.7. ja jäsenmaksun suuruus on 20€/hlö. Jäsenmaksu laskutetaan liikuntaryhmään ilmoittautumisen yhteydessä. Syyskauden päätyttyä jäsenyys seurassa jatkuu toimintavuoden loppuun saakka automaattisesti. Maksettua jäsenmaksua ei palauteta.

Harraste- ja valmennusmaksut

Seuran toiminta on jakautunut syys- ja kevätkauteen. Harraste- ja valmennusmaksut maksetaan kausittain. Harrasteliikunnan maksut maksetaan pääsääntöisesti yhdessä erässä ennen harrastuksen alkamista.

Kilpa- ja valmennustoiminnassa mukana olevat ilmoittautuvat joukkueisiin kausittain. Kilpa- ja valmennustoimintaan osallistuvilla on mahdollisuus maksaa valmennusmaksut kuukausierissä.

Toimintamaksut

Kilpa- ja valmennustoiminnassa mukana oleville ryhmille voi muodostua toimintamaksua harrastamisen muista etukäteen tiedotetuista kustannuksista kuten kilpailumatkoista, leiritoiminnasta, esiintymisasuista ja välineistä. Toimintamaksujen toteutumista seuraa ryhmän rahastonhoitaja. Lisätietoja valmennusryhmän toimintamaksuista saat ryhmän ohjaajalta tai valmentajalta.

Maksuehto ja viivästysmaksut

Harraste- ja valmennusmaksu tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä. Seuran jäsen- ja harrastusmaksuissa noudatetaan 14 pv maksuehtoa. Seuran maksuvalvonnasta vastaa Visma Financial Solution Oy, jolla on oikeus periä myöhässä maksetuista maksuista viivästysmaksua. Maksuajasta ja maksueristä voi sopia ennen muodostuneen laskun eräpäivää seuran laskutuksen kanssa laskutus@vantaanvoimisteluseura.fi.

Ilmoittautumisen peruuttaminen/ harrastuksen päättäminen

Lasten harrasteliikunnan ja perheliikunnan maksu- ja peruutusehtomme ovat muuttuneet!

Ilmoittautuminen ryhmiin on sitova. Kokeileminen ei ole enää täysin veloituksetonta.

Turvallisuussyistä ilmoittautuminen ryhmään myclubissa vaaditaan ennen kokeilua.

Ilmoittautuessa harrastuksesta muodostuu lasku, jossa kauden alussa eräpäivä on 2 viikkoa kauden alun jälkeen, myöhemmin ilmoittautuessa eräpäivä on 14 vrk ilmoittautumisesta eli aina on mahdollisuus kokeilla 2 harrastuskertaa ennen eräpäivää.

Peruutusehdot:

Jos peruutat ilmoittautumisen jo ennen kauden alkua, veloitamme tehdystä ilmoittautumisesta 10€.

Jos peruutat ilmoittautumisen kokeilun jälkeen, mutta ennen eräpäivää, veloitamme kokeilusta 30€.

Jos peruutat ilmoittautumisen eräpäivän jälkeen, emme palauta maksua muuta kuin lääkärintodistusta vastaan.

Ryhmän vaihto toiseen on maksutonta koko kauden, jos toivotussa ryhmässä on tilaa.

Harrasteliikunnan ryhmiin ilmoittaudutaan toimintakaudeksi (syksy tai kevät). Syyskaudella mukana olleet saavat mahdollisuuden jatkaa kevätkaudella samassa ryhmässä ennen uusien ilmoittautumisen alkua. Peruutus tulee aina tehdä kirjallisesti laskutus@vantaanvoimisteluseura.fi -osoitteeseen.

Kilpa- ja valmennustoiminnan harrastamisen päättymisestä ilmoitetaan omalle valmentajalle. Valmennusmaksut maksetaan täysimääräisenä kuluvan kauden loppuun saakka ja toimintamaksut laskutetaan tai liikasuoritukset palautetaan harrastuksen päättymisen jälkeen.

Maksuhyvitykset

Harrastajan päättäessä harrastuksensa ei harraste- tai valmennusmaksuja palauteta ja kauden maksut tulee suorittaa kauden loppuun saakka täysimääräisinä.

Sairaustapauksissa harrastajalla on mahdollista saada hyvitystä harraste- ja valmennusmaksuista lääkärintodistusta vastaan. Sairaustapauksissa noudatetaan 4 viikon omavastuuaikaa.

Seuran keskeyttäessä ryhmän toiminnan harrastaja on oikeutettu maksuhyvitykseen ajalta, jolloin toimintaa ei järjestetä. Ulkopuolisen tahon (esim. kaupungin tai aluehallintoviraston ilmoitus) keskeyttäessä/peruessa ryhmän toiminnan, jäsen on oikeutettu maksuhyvitykseen ajalta, jolloin toimintaa ei järjestetä, mikäli seura ei pysty tarjoamaan korvaavaa toimintaa kuluvan toimintavuoden (1.8.-31.7.) aikana.