Toimintaperiaatteemme

Kokeilumahdollisuus ja osallistumisen peruminen

Lasten harrasteliikunnan ja perheliikunnan maksu- ja peruutusehtomme ovat muuttuneet!

Ilmoittautuminen ryhmiin on sitova. Kokeileminen ei ole enää täysin veloituksetonta.

Turvallisuussyistä ilmoittautuminen ryhmään myclubissa vaaditaan ennen kokeilua.

Ilmoittautuessa harrastuksesta muodostuu lasku, jossa kauden alussa eräpäivä on 4.9., myöhemmin ilmoittautuessa eräpäivä on 14 vrk ilmoittautumisesta eli aina on mahdollisuus kokeilla 2 harrastuskertaa ennen eräpäivää.

Peruutusehdot:

Jos peruutat ilmoittautumisen jo ennen kauden alkua 20.8. mennessä, veloitamme tehdystä ilmoittautumisesta 10€.

Jos peruutat ilmoittautumisen kokeilun jälkeen, mutta ennen eräpäivää, veloitamme kokeilusta 30€.

Jos peruutat ilmoittautumisen eräpäivän jälkeen, emme palauta maksua muuta kuin lääkärintodistusta vastaan.

Ryhmän vaihto toiseen on maksutonta koko kauden, jos toivotussa ryhmässä on tilaa.

Laskutus

Lasku lähetetään sähköpostitse ilmoittautumisen yhteydessä. Ryhmiin osallistuminen edellyttää laskun maksamista eräpäivään mennessä. Laskut näkyvät myös jäsenrekisterissä voimistelijan tiedoissa, josta ne voi tarvittaessa tulostaa. Muistutuslasku lähetetään kirjeellä Visma Financial toimesta ja niihin lisätään muistutusmaksu.

Jos ryhmän osallistujamäärä jää alle kahdeksan voimistelijan, voidaan ryhmä perua, jolloin maksu palautetaan. Tällöin mahdollisessa palautuksessa huomioidaan jo toteutuneet toimintakerrat. Seura on yhteydessä ryhmän voimistelijoihin sähköpostilla, mikäli näin tapahtuu.

Kaikki laskut ja niiden tiedot näkyvät Myclubissa, kohdassa laskut.

Yhteystiedot

Keräämme jäseniltä vain toiminnamme kannalta oleellisia henkilötietoja. Tarkempaan tietosuojaselosteeseemme pääset tutustumaan täältä.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Mikäli teillä on kysyttävää tunteihin tms. liittyen, otattehan rohkeasti yhteyttä seuramme toimistoon

Laskutusasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen laskutus@vantaanvoimisteluseura.fi.