Hae tukea harrastukseen

VVS:n tahtotila on olla tavoitettava, matalan kynnyksen laadukas lasten liikuttaja ja taata jokaiselle lapselle ja nuorelle mahdollisuus harrastaa perheen taloudellisesta tilanteesta riippumatta. Voimistelu kuuluu kaikille!

Jaamme syksyllä/keväällä harrastusmaksutukea budjettimme rajoissa.

Tuen hakuaika:  1.8.-20.9. / 1.1.-20.2.

Tukipäätöksiä tehdään kahdessa erässä ja tuen myöntämisestä ilmoitetaan jäsenelle henkilökohtaisesti 31.8. / 31.1. (1.erä: 24.8. / 23.1. mennessä tulleet hakemukset) sekä 30.9. / 30.2. (2.erä: 30.9. / 20.2. mennessä tulleet hakemukset).

Tuen tarkoituksena on edistää ja tukea VVS:n vähävaraisten perheiden lasten ja nuorten harrastamista ja kilpailemista. Tarkoituksensa mukaisesti jaamme jäsenille avustuksia, joilla katetaan voimisteluharrastuksen kustannuksia. Kaikki kannatusjäsenmaksuista kertyneet tukieurot ja koronatukeen varattu budjetti käytetään lyhentämättömänä taloudellista tukea tarvitsevien lasten ja nuorten hyväksi.  Varoilla tuetaan kausimaksuista aiheutuvia kustannuksia sekä harraste- että kilpapuolen jäsenillemme.

Myönnettävä tukisumma riippuu perheen tilanteesta ja hakemusten määrästä.

Muut tukimahdollisuudet

Kohtuullisiin harrastuskustannuksiin (erit. harrasteryhmät) voit hakea tukea myös seuraavilta tahoilta:

1. Tukikummit
  2. Hope-yhdistys