Seuratuotteet

VVS:n edustusvaatteiden ja seuratuotteiden toimituksesta vastaa Image Clothing

Verkkokauppamme löytyy myClubista, jonka kautta pääset tekemään seuravaatetilauksia.

Verkkokaupan kautta pääset tilaamaan tuotteita ympäri vuoden ja voit noutaa tilaamasi tuotteet VVS Temppikseltä (os. Vetokuja 1B).

VVS:lle on rakennettu näyttävä, kaikille jäsenille suunnattu vapaa-ajan vaatemallisto. Käy tutustumassa!

Piruetin verkkokauppa

Piruetti tarjoaa kaikille VVS:n jäsenille 10 % alennuksen Piruetista tehdyistä ostoista.

Kilpapuolella joukkuevoimistelijoiden ja kilpa-aerobiccareiden treenivaatteet (topit ja trikoot) ovat tilattavissa Piruetin verkkokaupasta.

VVS:n tuotevalikoimaan päästäksesi tarvitset aktivointikoodin, jonka saat esimerkiksi lajikoordinaattoreilta tai oman joukkueen joukkueenjohtajalta.

Seuraavat tilauserät:

1. tilausjakso 19.6.-30.7. Toimitus viikolla 36

2. tilausjakso 31.7.-3.9.   Toimitus viikolla 41

Jumppakirppis

Käytettyjä seuravaatteita voit myydä ja ostaa myös aktiiviselta VVS Jumppakirppikselta!