Tehotreeni

Hikijumppa
Monipuolinen perusjumppa, jossa sykkeennostot, lihaskunto, koordinaatio- ja tasapainoharjoitteet vuorottelevat. Vaihteleva musiikki siivittää treeniä. 60 minuutin hikitreenin jälkeen venytellään rauhassa 30 minuutissa koko keho.

Kahvakuulatreeni 45' Oma kuula mukaan!
Treenissä harjoitetaan koko kehon lihaskuntoa, koordinaatiota, tasapainoa ja kehonhallintaa kahvakuulaa välineenä käyttäen. Tunti on tehokas ja hikinen, mutta sopii monen kuntoisille, miehille ja naisille, koska treenitehoa pystyy säätämään kuulan koon ja oman treenitahdin mukaan. Tunti ei sisällä venyttelyjä.

Rasvanpoltto
Tehokas, raskas/keskiraskas tunti, jolla kehitetään sekä aerobista kuntoa että voimaominaisuuksia. Syke nousee ja pakaroita polttaa! Intervallihenkinen tunti, jossa kunto nousee!

Aerobinen jumppa

Hauskanpitoa 90-luvun aerobicin tahtiin. Rytmillistä ja oppimisen riemua! Tunti sopii kaikille, jotka rakastavat koreografista aerobicia ja iskevää musiikkia! Asteittain kasvava koreografian oppiminen tuntuu hyvältä ja tunnin tehokkuuden huomaa kestävyyden kehittymisenä. Jalat askeltavat rytmissä, kädet ilmaisevat tunnetta ja vartalo imeytyy mukaan liikkeisiin kokonaisvaltaisesti.

Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen opetellaan asteittain haastavampia koreografisia askelsarjoja. Aerobic-osuuden jälkeen tehdään toiminnallisia, kokonaisvaltaisia lihaskuntoliikkeitä oman kehon painolla. Tunti sisältää kevyet venytykset tunnin lopussa.

Tunti parantaa aerobista kuntoa ja koordinaatiota. Ota tunnille mukaan sisäkengät, hikipyyhe ja juomapullo.

Teema 60’ + FasciaMethod 30’

Teematunti koostuu monipuolisista, kokonaisvaltaisesti vartaloa vahvistavista harjoitteista, jotka tehdään pääosin oman kehon painoa apuna käyttäen. Tunnin alussa keho herätellään alkulämmittelyllä ja sen jälkeen tehdään lihaskuntoliikkeitä ja toiminnallisia sykettä nostattavia liikkeitä vuorotellen. Toiminnalliset, yksinkertaiset ja sykettä nostattavat liikkeet vahvistavat ja haastavat kehoa kokonaisvaltaisesti.
Tunti sopii kaikille, jotka rakastavat hien nostattamista, kehittää kuntoa, vahvistaa lihaskuntoa sekä parantaa omaa liikkuvuutta.

Keho kaipaa välillä huoltoa ja liikkuvuuden parantamista. Teematunnin jälkeen siirrytään dynaamisten ja toiminnallisten FasciaMethod liikkuvuusharjoitteisiin, jotka parantavat kehon liikkuvuutta ja vähentävät lihasjäykkyyttä. FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä tunti, jonka tarkoituksena on parantaa koko kehon hyvinvointia, liikkuvuutta ja ennaltaehkäistä vammoja.

Tuntikokonaisuuden tavoitteena on kokonaisvaltaisesti vartalon vahvistaminen, liikkuvuuden parantaminen  ja lihaskireyksien vähentäminen.

Ota mukaan sisäkengät,matto, hikipyyhe ja juomapullo.
Lopputunnin FasciaMethod osuudella voit olla joko paljain jaloin tai sukat jalassa.