Tiedote: VVS:n ja Kivasalin toiminta tauolla ainakin 13.5.2020 asti (päivitetty)

12.3.2020

3.4.2020 päivitys
Tauko tulee jatkumaan ainakin 13.5.2020 asti

16.3.2020 VVS:n koronatiedote

Suomen hallituksen juuri julkaiseman koronavirustilanteeseen liittyvän linjauksen mukaisesti Vantaan Voimisteluseura on päättänyt laittaa tauolle toiminnan toistaiseksi. Hallituksen linjaukset ovat voimassa ainakin 18.3.-13.4. asti.

Ohjeistuksia tarkennetaan kokonaistilanteen mukaan mahdollisimman nopeasti.

Suomen hallituksen juuri julkaiseman koronavirustilanteeseen liittyvän linjauksen mukaisesti Vantaan Voimisteluseura on päivittänyt omaa ohjeistusta ja linjausta toimintansa suhteen.

VVS:n koko toiminta on tauolla toistaiseksi. Samoin KivaSalin kuntosali on suljettu toistaiseksi. Näin haluamme vahvasti toiminnassamme toteuttaa valtioneuvoston ja viranomaisten antamia suosituksia liittyen koronaviruksen leviämisen estämisestä.

Perumme myös keväälle suunnitellut tapahtumat, joita ovat:

• 18.3. Kilpapuolen katselmus, Uomarinteen koulu
  • 28.3. STARA & LUMO, Energia areena
  • 11.4. Open Temppis, Temppis
  • 3.5. Parkour Party, Temppis

Muiden tapahtumien osalta seuraamme tilannetta ja kartoitamme erilaisia järjestelymahdollisuuksia.

Toiminnan keskeyttäminen toistaiseksi on seurasta riippumaton ylivoimainen este, eikä sillä ole toistaiseksi vaikutusta seuran toimintamaksuihin. Keskeytyksen takia pitämättä jääneet tunnit pyritään korvaamaan touko-kesäkuussa mikäli tilanne epidemian suhteen on siihen mennessä rauhoittunut.

Pahoittelemme asiaa ja tiedotamme mahdollisista muutoksista ja uusista ohjeistuksista välittömästi. Seuraamme on perustettu kriisiryhmä, joka seuraa tilannetta päivittäin. Olemme vastuullinen toimija ja haluamme isona seurana toimia etulinjassa koronaviruksen leviämisen estämiseksi.

Yhteydenotot asiaan liittyen;
anu.kuusela@vantaanvoimisteluseura.fi

Short version in English of the main points of the situation:

Our trainings are cancelled until further notice due to coronavirus and the recommendation from the Finnish government.