Rajaton-rannekkeiden jakoa jumpilla viikoilla 37 ja 38

6.9.2019

Rajaton rannekkeita jaetaan jumpilla viikoilla 37 ja 38 seuraavasti alla olevan listan mukaan.

Huom! Laskuissa on eräpäivä 9.9. tai sen jälkeen. Maksut päivittyvät järjestelmäämme n. 2-3 päivässä. Jos olet maksanut laskusi samana tai edellisenä päivänä, otathan kuitin / näyttökuvan kuitista mukaan. Annamme rannekkeet kirjautuneiden maksujen tai kuittien mukaan.

maanantai:
Metropolian tunnit. Huom! rannekkeiden jakaja tulee paikalle ensimmäisen ja toisen tunnin välissä.
Tuomelan tunnit. Huom! rannekkeiden jakaja tulee paikalle Laviksen lopussa.

tiistai:
Temppiksen tunnit

keskiviikko:
Temppiksen aamutunnit
Myyrmäen Urheilutalon aamutunnit. Huom! rannekkeiden jakaja tulee paikalle rivitanssin jälkeen.
Tuomelan iltatunnit. Huom! nämä tunnit peruttu 11.9. Rannekkeita paikalla 18.9.

torstai:
Myyrmäen urheilutalon aamutunnit
Pähkinärinteen iltatunnit
Itämaisen tanssin tunnit

perjantai:
Myyrmäen Urheilutalon päiväjumppa

lauantai:
Aurinkokiven tunti

sunnuntai:
Myyrmäen Urheilutalon jooga

Rannekkeita saa myös seuran toimistolta. Olemme avoinna ma-to klo 9.30-15.30 sekä lisäpäivystykset ma 9.9. klo 18.30 asti ja to 21.9. klo 17 asti.