Syksyn tuntikalenterit ja aloitustapahtumat

5.8.2022

Löydät nyt syyskauden lukujärjestykset nettisivuiltamme!

Perheliikunnan, lasten harrasteliikunnan ja aikuisten ensi kauden tuntikalenterit on nyt julkaistu.

Tarjoamme viikoittain
lukuisia perheliikuntatunteja
kymmeniä tanssitunteja
voimistelua harraste-, kilpa- ja huipputasolla
temppuilua, parkouria, akrobatiaa ja telinevoimistelua
monipuolista kuntoliikuntaa työ- ja eläkeikäisille

Ilmoittautumisjärjestelmämme ja sitä kautta koko jäsenpalvelumme uudistuu. Käytössä on moderni ja helppokäyttöinen MyClub-järjestelmä. Löydät ryhmäkohtaiset ilmoittautumislinkit nettisivuiltamme viimeistään elokuun alussa. Myös hinnoittelumme uudistuu osittain.

Lasten syyskausi on 22.8.-11.12. ja ilmoittautuminen alkaa ma 8.8. klo 12.00
Lasten tunneille kannattaa ilmoittautua ajoissa. Syyskauden laskujen eräpäivä on 5.9. ja eräpäivään asti saa kokeilla maksamatta. Kokeilu on maksutonta kun peruu osallistumisensa ennen eräpäivää.

Aikuisten syyskausi on 29.8.-18.12. ja ilmoittautuminen alkaa ma 15.8. klo 12.00
Aikuisten tunneilla saa käydä tutustumassa maksutta ja ilmoittautumatta kaksi ensimmäistä viikkoa 29.8.-11.9. Maksu ja ilmoittautuminen vaaditaan 12.9. alkaen.

Syyskauden aloitustapahtumat

La 13.8. klo 10-13 Syyskipinätapahtuma Temppiksellä