VVS:lle uusi merkittävä yhteistyökumppani

3.6.2020

Vantaan Voimisteluseura ja ravintola Wanda´s ovat solmineet kolmivuotisen yhteistyön tavoitteenaan tukea paikallisuutta sekä yhdistää voimansa urheilun ja kulttuurin edistämiseksi Länsi-Vantaalla. Wanda´s Kitchen & Lounge on Myyrmäessä sijaitseva suosittu ruoka- ja seurusteluravintola, joka tekee yhteistyötä myös muiden Länsi-Vantaalaisten urheiluseurojen kanssa ja VVS liittyy nyt tähän upeaan joukkoon mukaan.

Ravintoloitsija Tomi Puikkonen haluaa kantaa kortensa kekoon seurojen arvostuksen nostamiseksi ja kokee seuratyön tukemisen etenkin näin haastavina aikoina erittäin tärkeäksi.

Olemme alusta saakka olleet aktiivinen paikallinen toimija ja yrityksemme tärkein arvo on paikallisuus. On iso kunnia ja tuntuu superhienolta saada Suomen suurin voimisteluseura, VVS, kumppanuusperheeseemme mukaan. Yhdessä seurojen kanssa luomme uutta ruoka- ja paikalliskulttuuria Länsi-Vantaalle. Urheiluseurat eritoten edustavat loistavasti paikallisuutta ja Länsi-vantaalaisuutta päivittäin ja ne ansaitsevat enemmän arvostusta. Annamme oman panoksemme seurojemme esiin nostamiseksi ja tuomme esiin kumppaniseurojamme ravintolassa sekä katukuvassa, koska seurat näkyvät liian vähän suorituspaikkojen ulkopuolella”, Tomi kommentoi.

”On hienoa nähdä miten Wanda´s on lähtenyt tukemaan ja nostamaan esiin paikallisia seuroja ja toimijoita. #Supportinglocals on myös VVS:n yksi tärkeistä nostoista, ja odotamme yhteistyöstä menestyksekästä ja pitkäjänteistä. Laadukas ruokaravintola aivan toiminta-alueemme ytimessä on oiva lisäetu n. 3000 jäsenellemme.”, iloitsee VVS:n toiminnanjohtaja Anu Kuusela.

Yhteistyöhön sisältyy markkinointipanostusten lisäksi etuja seurojen jäsenistölle, tapahtumia/tiloja, viestinnällistä yhteistyötä, verkostoitumista sekä molemminpuolista näkyvyyttä. Pro Food Vantaa Oy omistaa Myyrmäessä Wanda’s Kitchen & Lounge ravintolan lisäksi juuri avatun Myyrmäen parhaalla paikalla sijaitsevan Pub Wasken.

Tutustu Wandasin tarjoamaan VVS jäsenetuun tästä.

Wanda´s Kitchen & Lounge on Pro Food Vantaa Oy:n ensimmäinen ravintola joka tarjoaa lounaan, à la carte -annosten ja brunssin lisäksi catering-palvelua sekä sauna- ja kokoustilojen vuokrausta. Asiakastyytyväisyys tarjoamaamme palveluun ja makukokemukseen ovat kaikki kaikessa meille. Luomme uutta Länsi-vantaalaista ruoka-, urheilu- ja paikalliskulttuuria.

Pub Waski on laadukas koko kansan olohuone laajalla juomavalikoimalla, liveurheilulähteykset, livemusiikki, biljardi ja muut seurapelit ovat toiminnan kulmakiviä. Wasken aurinkoinen ja iso terassi kruunaa kokoanaisuuden