VVS virtual - Kotijumpat

VVS kotijumpat jatkuvat kevätkauden ajan

VVS KOTIJUMPAT käynnistyvät kevätkauden merkeissä viikolla 2 ja jatkuvat toukokuun loppuun asti. Kotijumpat striimataan monelle jo tutun VVS:n Solidsport-kanavan kautta. Luvassa on niin hikistä kuin rauhallisempaakin menoa ja tulossa mm. seuraavia tunteja; rivitanssia, joogaa, hikijumppaa, kahvakuulaa ja paljon muuta! 

VVS ETÄJÄSENYYS sisältää n. 2 uutta jumppaa joka viikko toukokuun loppuun asti ja ne, sekä syksyllä kuvatut jumpat (yht. 27 jumppaa) ovat katsottavissa joko yksittäismaksulla tai kotijumppa-etäjäsenyyden hankkimalla. Etäjäsenyyden pystyy ostamaan joko 1 kuukauden ajaksi tai koko kaudeksi, jolloin jumpat ovat katsottavissa 31.8.2021 asti. 

KOTIJUMPPIEN HINNAT
Yksi kuukausi 15€. Nyt myynnissä oikeus 1.2. asti. 
Koko kausi (31.8. asti katsottavissa kaikki syksyn ja kevään jumpat) 79€. Rajaton ranneke-ryhmäläisille -50% hinnasta, eli 39,50€.
Yksittäinen jumppa 10€. Huom! kun ostat yksittäisen jumpan, on se katsottavissa rajattoman määrän kertoja.

ETÄJÄSENEKSI LIITTYMINEN
Etäjäsenyyden saat ostettua Hoika-ilmoittautumispalvelun kautta. Etäjäsenyys löytyy Hoikasta VVS kotijumpat nimellä! Ilmoittautumisesi jälkeen saat sähköpostiisi henkilökohtaisen koodin, jolla pääset katsomaan jumppia. Ilman VVS kotijumppailmoittautumisen kautta saatavaa koodia, jumpat maksavat kaikille 10€/kpl.

Jumpat lähetetään LIVE-lähetyksinä alla mainitun aikataulun mukaan. LIVE-lähetyksen jälkeen jumpat tallentuvat palveluun ja ovat katsottavissa milloin vain.

Tammikuun ajan tarjolla on myös muutama ilmainen palveluun aiemmin kuvattu jumppa. 





VVS Kotijumppien aikataulu

Viikko 2 11.-17.1.

Huonon ajokelin vuoksi tiistain jumpat jouduttiin siirtämään torstaille!

  • TO klo 10-10.55 Body 55' (Linda)
  • TO klo 11.15-12.10 Rivitanssi, alkeistaso 55' (Sirpa ja Martsa)
  • TO klo 12.30-13.20 Rivitanssi, jatkotaso 55' (Sirpa ja Martsa)

Viikko 3 18.-24.1.

  • TI klo 10 Jumppastartti 55' (Anu L)
  • PE klo 11 Toiminnallinen treeni 55' (Mirva)
  • PE klo 12 Yin jooga 55' (Mirva)

Viikko 4 25.-31.1.

  • TI klo 10 Hikijumppa 55' (Anu L)
  • KE klo 11 Pikacore 15' (Anu L)
  • KE klo 11.30 Pikakehonhuolto 15' (Anu L)

Viikko 5 1.-7.2.

  • TO klo 10 HIIT 35' (Linda L)
  • TO klo 10.45 Bailatino 45' (Linda L)

Viikko 6 8.-14.2.

  • KE klo 10.30 Pilates 55' (Mirva O) (Pahoittelut siirrosta tiistailta keskiviikolle)
  • TO klo 9 Kahvakuula 55' (Anu L)

Viikko 7 15.-21.2.

  • MA klo 10 Rivitanssi, jatkotaso 2 45' (Sirpa ja Martsa)

Viikko 8 22.-28.2

  • MA klo 11 Rasvanpoltto 45' (Tanja)
  • MA klo 12 Dynaaminen liikkuvuusharjoittelu 45' (Tanja)

Viikko 9 1.-7.3.

  • TI klo 18 Tanssillisen voimistelun treeni 60' ILMAINEN (Laura, Liisa Manta)
  • KE klo 13 Seniorijumppa 55' (Anu L)

Viikko 10 8.-14.3.

  • KE klo 12 Jättipallojumppa + kehonhuolto 30' (Sanni ja Maija)
  • KE klo 12.45 Tabata 15'  klo 9 (Sanni ja Maija)

Viikko 11 15.-21.3

  • Bollywood-kuntotanssi 55' (Aino R)
  • Itämainen tanssi, perustaso 55' (Aino R)

Viikko 12 22.-28.3.

  • HIIT 30' (Tiina R)
  • Rivitanssi, tanssi 1 15' (Sirpa)

Huhtikuussa tulossa mm. raskausajan kehonhuolto, Barre, lisää rivitansseja yksi tanssi kerrallaan, kehonpainotreeniä, Lindan hikijumppaa ym. 

LIITY MUKAAN! Kuntoilu ei ole koskaan aiemmin ollut yhtä tärkeää immuniteetin ylläpitämisen ja terveystilan parantamisen kannalta kuin tänä päivänä!

Pysytään liikkeessä yhdessä etänä!