Aikuisten kesäjumpat alkavat 3.5.

24.5.2021

Ilmoittautuminen auki nyt - Muista myös ilmaiset videotunnit

VVS aikuisliikunta käynnistyy pitkän tauon jälkeen toukokuun alussa. Järjestämme kesäjumppia 3.5.-24.6. sekä 9.-29.8.Tunteja pidetään sekä ulkona, että sisällä, jos koronarajoituksista riippuen. Tunteja pidetään ainakin VVS Temppiksellä, Vetokannaksella, Tuomelan koululla ja Hämeenkylän keskuspuistossa. Mahdollisesti myös muualla Länsi-Vantaan alueella.

Alustavana suunnitelmana on järjestää touko-kesäkuussa 4 jumppaa / viikko (2 aamupäivisin, 2 arki-iltaisin, sekä elokuussa 3 jumppaa / viikko (1 aamupäivisin, 2 arki-iltaisin).

Tarkka tuntiaikataulu muokkautuu koronarajoitusten, ohjaajien aikataulun ja kysynnän mukaan. Muutokset koronaohjeissa saattavat vaikuttaa jumppapaikkoihin sekä maksimimäärärajoituksiin. Varaamme oikeuden aikataulumuutoksiin. Julkaisemme tarkan aikataulun n. 3 viikkoa kerrallaan.

Sähköinen ilmoittautuminen välttämätöntä

Koronatilanteen vuoksi joudumme rajoittamaan tuntien osallistujamäärää ja meillä tulee olla osallistujalista jokaiselta tunnilta. Tästä syystä otamme käyttöön uuden sähköisen tuntivarausjärjestelmän, jonka julkaisemme huhtikuun lopulla.

Jokaiselle tunnille tulee ilmoittautua viim. 60 minuuttia ennen tunnin alkua. Huom. Tunneille on rajoitettu osallistujamäärä. Sähköinen tuntien varaaminen aukesi 28.4.

Aikuisliikunnan hinnasto, kesä 21

Yksittäinen tunti7€maksu varausjärjestelmän järjestelmän kautta
10-kortti55€ilmoittautuminen ja laskutus seuran ilmoittautumispalvelun kauttaHuom! Tuntivaraus yksittäiselle tunnille tehtävä
Kesärajaton
(sis. n. 40 jumppaa touko-kesä-elokuussa)
89€ilmoittautuminen ja laskutus seuran ilmoittautumispalvelun kauttaHuom! Tuntivaraus yksittäiselle tunnille tehtävä varausjärjestelmän kautta

Tuntiaikataulun löydät kesäjumppasivulta sekä Rajaton Online-kalenterista.

Muistathan kattavan videojumppatarjontamme Solid Sportissa. Alkuvuoden aikana kuvatut videot ovat katsottavissa maksutta 31.8. asti.